2012年8月5日 星期日

Pre-Wedding Photos - Kiki & Kenny

今次活動最多人想影既景點 ﹣馬灣公園+沙灘,去程途中遇上交通意外,係青馬橋塞車塞左好耐,令我地超過進入馬灣既時限(至於點樣入到去馬灣都係唔好透露⋯⋯⋯⋯^^)

就係一個唔濕滑既公路,但遇著一個失魂貨車司機,撞到一架巴士,就令我地遟咁多先去到,加上馬灣太多管制,絕對令我自己壓力大增!日頭沙灘只可惜影了15MINS就要趕換衫影公園了,幸好公園管理員夠好人,俾我地影多少少。

我地會提供道具,可讓大家選擇! 


捕捉表情就似是飛虎裡狙擊手情景?

天氣唔多好,但無落雨已經執到 

有這種笑容,又有這種活潑,就不妨考慮以公園作為其中一個景點

有時KENNY唔笑的確會惹人笑,但呢張佢又OK喎!

這個鐘應該係公園內最吸引地方


搞笑搞鬼臉難唔到你地!


最後到馬灣舊村,呢個景係臨時加入,因天氣唔好加上早天黑,都係影左少少,再去返沙灘影夜景作完美句號!

馬灣舊村這個景點可以保留多久?

影呢張相,我發現需要無線電通訊!

於馬路中間拍攝,三番四次有車經過,為拍攝都係要冒險一下!

認得出自己側面嗎?

這就是完美句號!


免費Pre-Wedding活動於早前開始決定舉辦、到報名、到開始拍攝都好趕急,可能有好多想參加既朋友錯過參加機會,唔緊要,如果喜歡Yproduction製作的話,9月30號前預約可享折扣優惠,詳情可向負責人聯絡。

沒有留言:

張貼留言